Saturday, June 30, 2007

Product designer - Patricia Urquiola

"Buckle" watch for alessi, 2005


"Bague" table lamp, design in collaboration with eliana gerotto, for foscarini, 2003


http://www.designboom.com/eng/interview/urquiola.html

其實我都好鐘意錶,C莉以妳身為鐘錶designer,妳對philip starck design 的手錶有可意見?

2 comments:

silly pig said...

哈~~我年前公司傾夕左個brand係做d fashion watch o既OBM野,滿以為OBM fashion wo有野玩了^^~做左d 類似咁o既型o既watch~老闆一睇話我浮誇,市場接納唔到.....自此,變得保守~(其實,都唔係好誇gel~不過,watch呢味野,好多時係清d先會elegant d~)

alessi 佢地出開其他product 唔係做開錶,d case係力求簡單易造,一睇個style會睇得出佢地唔係做開錶~不過,你呢張圖呢隻個case左右兩邊流線位做得好刁鑽,好靚~似乎都係用返歐洲工廠造,係唔同d~

e.g. issey-miyaki 今年Basel Fair o既錶,10個有9個人話誇,不過我就係like 設計呢d style o既人,不過為左飯仔,都係要跟market~

Edward Chiu said...

靚同實用係一線之隔。又靚又實用就係極品。不過我地picky,當然會選擇有design同手功好的product la。