Tuesday, June 26, 2007

中國歷代政治得失 錢穆

本書買了很久沒有花時間去閱讀,打算未來數天,睇晒佢。如果大家睇過分享一下讀這本書的感受。

5 comments:

Edward Chiu said...

我暫時對中國歷史都末有太大興趣,知道就算。我現在對佛經非常有興趣。或老再老d會有興趣睇下。

730 said...

我需然對佛學沒有理解,我自小根阿媽去佛教團體聽佛學,當時沒有聽只去第二邊同D小朋友玩。
近月發現一本當時阿媽聽佛學的書仔,我看看內容十分淺白,本書是一本超入門的書。我覺得佛學呢家野真係年老去睇就合適。

Edward Chiu said...

對呀,太早學無哂火,吾係好好。不過自己要知佛理常在,有需要時,自己識取出來自救。似乎你出身自書香世家喎,係咪?

silly pig said...

以前有個佛學道行好高o既人成日同我講佛計,不過,真係好深,依家唔記得晒。

730 said...

書香世家?! 當然不是。
我中學從來不睇書,睇書的習慣可以算是三年前慢慢開始。又唔可以講話睇書,是對World好多東西興趣多了,想了解World...書只是其中一個途徑。

佛學處理一下情緒問題?! 我有時會的...
我覺得學習佛學EQ會勁高...!